ارتباط رسا

ارتباط رسا

ارتباط رسا

ارتباط رسا

بیسیم دستی موتورولا DP4801Ex

بیسیم دستی موتورولا DP4801Ex

DP4801Ex دارای صفحه نمایش بزرگ و رنگی است. صفحه نمایش رنگی این دستگاه با حالت روز/شب که خواندن پیام را آسان نموده است. در دو باند فرکانسی UHF و VHF موجود می باشد. این بیسیم دارای 5 خط نمایشگر رنگی، صفحه کلید کامل، 1000 کانال، 5 دکمه قابل برنامه ریزی و دکمه اضطراری می باشد. با استفاده از GPS تعیین موقعیت صورت می گیرد.

بیسیم دستی موتورولا DP4801Ex

سیستم مدیریت شبکه هایترا

سیستم مدیریت شبکه هایترا

شبکه های ارتباطی یک ابزار حیاتی برای هر کسب و کار هستند، بنابراین مهم است که بتوانید شبکه رادیویی خود را همیشه در طول زمان، نظارت و مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود که کارآمد باشد. شبکه های DMR مبتنی بر IP مدرن برای نظارت بر عملکرد سیستم رادیویی در زمان واقعی و کنترل عناصر شبکه و پایانه ها را برای مدیران شبکه آسان می کند.

NMS (سیستم مدیریت شبکه ی هایترا) اجازه می دهد تا مدیران شبکه به پیکربندی، نظارت و مدیریت زیرساخت ها، توابع و خدمات مختلف شبکه، شامل مدیریت مشترک بپردازند. NMS یک بسته نرم افزاری است که از تعدادی ماژول های بسیار اتوماتیک تشکیل شده است. بدین معنی است که می تواند متناسب با اندازه و جزئیات شبکه خاص خود باشد. شما فقط از ماژول هایی که نیاز دارید بدون نیاز به خرید تمام بسته استفاده می کنید. ماژول های جدید به راحتی می توانند در صورت لزوم اضافه شوند. پرسنل مجاز می توانند به شبکه وارد شوند و وظایف را از هر نقطه با استفاده از یک مرورگر شبکه استاندارد انجام دهند. معماری غیرمتمرکز NMS برای محافظت از شبکه رادیویی تلفن همراه خود در برابر خسارات داده ها و بهینه سازی توالی های عملیاتی طراحی شده است.

توابع کلید فعال NMS عبارتند از:

  • مدیریت خطا
  • مدیریت پیکربندی
  • مدیریت مشترک و یک واسط صورتحساب به عنوان بخشی از مدیریت حسابداری
  • مدیریت عملکرد
  • مدیریت امنیت

بیسیم موتورولا DM4601e

بیسیم موتورولا DM4601e

این مدل از پیشرفته ترین رادیوهای دو طرفه خودرویی در محدوده MOTOTRBO  و دارای بهترین عملکرد در کلاس و دسترسی به تمام ویژگی های دیجیتالی ارائه شده توسط MOTOTRBO  و همچنین جزء پیشرفته ترین ها در بازار می باشد.

این بیسیم خودرویی موتورولا ، امکان انجام عملیات را ساده نموده و دارای یک صفحه نمایش رنگی با حالت روزانه / شبانه برای خواندن ساده تر و همچنین بهترین در کلاس صدا است که شامل سیستم هوشمند صوتی و یک ویژگی اطلاع رسانی صوتی قابل تنظیم است.

این رادیوها بهترین ویژگی ها در بین رادیوهای دیجیتال موجود (DMR) برای کاربران را فراهم می کنند و همچنین قابل استفاده در شبکه های آنالوگ می باشند .

سری DM4000 در هر دو دسته  MIL-STD و Motorola ALT و دارای حفاظت IP54   می باشد ، همچنین سری  DM4000 دارای ابزارهایی برای استفاده از برنامه ها با ویژگی هایی مانند GPS و بلوتوث می باشد.

بیسیم موتورولا DM4601e

بیسیم دستی موتورولا DP4801e

بیسیم دستی موتورولا DP4801e

این دستگاه دارای طراحی قابل اعتماد و ارتباطات مطمئن می باشد. DP4801e دارای 5 خط صفحه نمایش، صفحه کلید کامل، بالای 1000 کانال، 5 دکمه قابل برنامه ریزی و دکمه اضطراری می باشد. با اتصال رادیوها از طریق بلوتوث اشتراک گذاری اطلاعات به آسانی انجام می شود. صفحه نمایش این بیسیم دستی موتورولا وضوح عالی دارد. با استفاده از GPS امکان تعیین موقعیت وجود دارد.

بیسیم دستی موتورولا DP4801e